Club van 100 brief

Hockeyvereniging Spijkenisse timmert inmiddels al vele jaren aan de weg. Prachtige nieuwe kunstgrasvelden, nieuwe hekken en bestrating, een nieuw parkeerterrein en sinds enkele maanden een volledig gerenoveerd clubhuis met onderandere een aanzienlijke uitbreiding. De relatie met gemeente en sponsoren is inmiddels ‘warm’ te noemen en we komen elkaar dan ook geregeld tegen. Sportief gezien, en dan is toch uiteindelijk waar het allemaal om draait, gaat het zeker de goede kant op. De selectieteams van zowel de Heren als de Dames, maar ook in de jeugd doen het meer dan behoorlijk en er is een opgaande trend te bespeuren. Met in ons achterhoofd het feit dat wij geheel uit vrijwilligers bestaan is dit toch een fraaie prestatie.

Maar we willen door!

U als oud-verenigingslid willen wij graag weer eens begroeten op ons terrein en de banden weer eens een beetje aanhalen. Het is toch prachtig om de oude verhalen van vroeger op te halen met nog actieve oud-teamgenoten of verenigingsmensen. Een middagje langs de lijn om naar onze teams te kijken is echt aan te bevelen. Of een drukke zaterdag met de tientallen jeugdleden, dartelend in het veld, met elkaar achter de bal aan: een geweldig gezicht.

Met dit schrijven willen wij u interesseren lid te worden van onze "Club van Honderd”, een fenomeen wat u vast wel kent. Deze groep mensen hebben het verenigingshart op de juiste plek en geven HVS achter de schermen nét even dat beetje steun waardoor we onze leden nog beter kunnen ondersteunen op het gebied van techniek, tactiek, teamvorming, maar ook gewoon spelplezier. Denk hierbij aan clinics, evenementen met internationals, een trainingsvoorziening of een evenement. Uw bijdrage kan wellicht juist dát verschil maken. En wij doen hier ook iets voor terug! Wij denken hierbij aan de gezellige BBQ en/of een jaarlijkse oud-ledenborrel.

Hebben wij u met dit verzoek geprikkeld en wilt u ons inderdaad door middel van het "Club van Honderd” lidmaatschap steunen, dan vernemen wij dit graag door middel van een email, een telefonisch contact. Of anders kunt u ook gewoon een bedrag van € 50 overmaken op rekeningnummer:

NL29 RABO 0305 7714 69, ten name van Club van Honderd van Hockeyvereniging Spijkenisse.

Na ontvangst van uw bijdrage zullen wij u als lid van de "Club van Honderd” noteren.

5-2-2019 Club van 100