Hockeyclinic Dames 1/2 voor C- & D-jeugd

zaterdag 4 juli 2020   |   13:00 - 15:00   |   Clubhuis, MFR, Raboveld, UP Veld, Jumboveld

Op zaterdag 4 juli wordt er door onze dames selectie (HVS Dames 1 & 2) een geweldig leuke clinic georganiseerd speciaal voor onze jongens en meiden uit de C- & D-Jeugd.

De clinic vindt plaats geheel volgens de RIVM-richtlijnen op ons Sportpark Groenewoud van 13:00u tot 15:00u

De kosten bedragen €6,00 per deelnemer. De gehele opbrengst komt ten goede aan het trainingskamp waaraan onze dames willen deelnemen komende winter van 4 februari tot 7 februari in Valencia alwaar zij zich zullen voor bereiden op het tweede deel van de veldcompetitie.

Inschrijven kan via de HVS-app. Zorg dat je ingelogd bent in de HVS-app met de persoonlijke inloggegevens van de deelnemer. Ga naar [meer] en dan naar [evenementen] Hier staat het evenement klaar en kun je jezelf inschrijven. Inschrijven kan ook door in te loggen op de website en dan via het dashboard naar [Club] en dan naar [evenementen].

Wil jij mee doen aan een geweldige leuke clinic en daarmee ook onze dames helpen aan een goede voorbereiding op de tweede helft van het seizoen, meld je dan snel aan!