Algemene Ledenvergadering

donderdag 17 december 2020   |   20:30 - 22:00   |   Geen locatie ingevoerd

De Algemene Ledenvergadering zal digitaal georganiseerd worden via Microsoft Zoom.

Aanmelden voor deze ALV dient te gebeuren via de HVS Club-app (inloggen en via evenementen inschrijven). Ouders van jeugdleden kunnen zich inschrijven met de inloggegevens van hun kinderen. Vermeld bij opmerkingen dat je als ouder deel neemt.

Inschrijven kan ook na inloggen via de website en vervolgens via evenementen.

Leden die zich hebben aangemeld ontvangen per email de link naar de digitale vergadering.

De agenda en later de toelichting op de agenda en overige relevante documenten zijn terug te vinden na inloggen op de website. Ga vervolgens naar club => documenten en de dan de folder "Algemene Ledenvergadeirng donderdag 17 december"

Om de vacatures binnen het bestuur te vervullen draagt het bestuur een drietal leden voor waarvan één in de functie van voorzitter. Leden kunnen zichzelf voordragen voor en bestuursfunctie indien deze voordracht conform de statuten ondersteund wordt door minsten 10 andere leden. Deze voordracht dient uiterlijk 10 december binnen te zijn bij het bestuur.

Na 10 december dienen de leden die zich hebben aangemeld voor de ALV via mail te stemmen op de voorstellen welke vanuit het bestuur zijn gedaan. Hiervoor ontvangen jullie een stemformulier per mail.

Vanaf heden tot aan 16 december kunnen leden vragen indienen bij het bestuur middels het emailadres [email protected]

Antwoorden op deze vragen zullen voor alle leden inzichtelijk zijn na inloggen op de website in de folder "Algemene Ledenvergadering donderdag 17 december".