FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 LISA Team  Aantal vragen: 5
 Scheidsrechterscursus  Aantal vragen: 6
 Technische commissie  Aantal vragen: 5
 Websitecontent  Aantal vragen: 3

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

LISA Team
Hoe kan ik een teamfoto uploaden?
Een teamfoto kan door een teamondersteuner worden toegevoegd. Hiervoor log je in op de site en klik je in het menu Ik op Overzicht. Klik daarna op +Selecteer teamfoto. De afbeelding krijgt automatisch het goede formaat van 700 pixels breed en wordt ook getoond op je teampagina.
De mooiste resultaten krijg je natuurlijk als de foto al in het goede formaat (700 pixels breed) wordt aangeleverd. De meeste standaard fotobewerkingsprogramma's kennen de mogelijkheid om het formaat aan te passen. Een zeer eenvoudig alternatief staat op http://www.fotoverkleinen.nl. Vul daar 700 in bij "Hoe breed moet de foto worden?" en maak het vak leeg achter "Hoe hoog moet de foto worden?"
Hoe zet ik mijn verslag op de site?
Ga naar de site en log in met je lidnummer en wachtwoord. Klik in de rechterkolom op Verslag invoeren. Kies daarna de juiste datum en schrijf je heldenepos. Als je klaar bent klik je op Verslag invoeren en daarna staat het staat op de website.
We hoeven het vast niet meer te hebben over vieze woorden (die mogen dus niet), grove beledigingen (dat is nergens voor nodig) en vette opschepperij over je eigen kunstjes (je teamgenoten zetten je wel weer op de grond). Dus hou het netjes en eerlijk.

Ik heb een nieuw e-mailadres/mobiel nummer. Wat nu?
Vluchtige gegevens, zoals e-mailadres of mobiele telefoonnummers kun je zelf wijzigen via deze site of de clubapp.

Website:
Klik, na inloggen, op "Profiel" -> "Bewerk".

App:
Tap op "Meer" -> "Profiel".

Als je verhuist geef je het nieuwe woonadres door aan de ledenadministratie.

Ik heb zo'n moeilijk wachtwoord gekregen. Kan ik dat veranderen?
Ja, je kunt het wachtwoord je zelf wijzigen via de website of de clubapp.

Website:
Klik, na inloggen, op "Profiel" -> "Bewerk".

App:
Tap op "Meer" -> "Profiel".

Kan ik e-mails naar meerdere adressen laten sturen?
Ja, dat kan via de website. Klik, na inloggen, op "Profiel" -> "Bewerk" en klik op "+Toevoegen" onder je eerste of tweede e-mailadres.