JD1 en MB1 zaalkamipoen 2018-2019

Nadat vorige week Dames 1 kampioen werd in de zaal zijn er dit weekend maar liefst twee teams zaalkampioen geworden. Een mooie prestatie waar HVS trots op mag zijn.

Jongens D1 zaalkampioen 2018-2019
In Delfshaven moest jongens D1 twee keer winnen om kampioen te worden. De eerste wedstrijd werd met 4-1 gewonnen van Berkel en Rodenrijs. De tweede wedstrijd was een stuk spannender. Na een 2-0 achterstand werd het 4-6 voor HVS en was jongens D1 kampioen van de 2e klasse poule A.

Meiden B1 zaalkampioen 2018-2019

MB1 speelt in de 2e klasse poule E en ging lang ongeslagen aan kop. De laatste wedstrijden werden er wat puntjes gemorst en de concurrentie lag op de loer. 4 punten in de laatste twee wedstrijden waren nodig. Echter de eerste wedstrijd tegen Wateringse  Veld ging verloren. Het moest gebeuren tegen Pijnacker, maar hadden ze daar niet eerder met 6-2 van verloren? Dit keer ging het wel goed en werd de laatste wedstrijd gewonnen. Alleen Zoetermeer kon vandaag nog voorbij komen door twee keer dik te winnen. Dat lukte Zoetermeer niet dus werden onze meiden kampioen. Wil je het uitgebreide teamverslag lezen over de MB1 gebruik dan deze link.

Jongen D1 en meiden B1 gefeliciteerd met jullie zaalkampioenschap!

10-2-2019 Algemeen

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?