Volop activiteiten bij HVS komende weken

De komende tijd is er bij HV Spijkenisse van alles te doen. Als reminder even deze update:

vr 29 maart: It’s Disco Time; speciaal voor alle senioren en A-junioren een geweldig hockeyfeest in ons clubhuis vanaf 21:00 uur tot 01:30 uur. Inschrijven kan via de HVS-app (ga naar [meer] en dan [evenementen]) of na inloggen in LISA team op de website.

ma 29 apr t/m woe 1 mei: HV Spijkenisse Powerkids Hockeykamp; Een twee- en een driedaags hockeykamp voor E- & F jeugd in de meivakantie. Meer info in de agenda of via het nieuwsbericht in de app en website. Inschrijven via www.powerkids.nl

ma 29 apr t/m woe 1 mei: C & D Hockey Experience; Powerkids organiseert een twee en een driedaags hockeykamp speciaal voor de C- & D- jeugd bij HV Spijkenisse van 09:00 uur tot 21:00 uur! Meer info in de agenda of via het nieuwsbericht in de app en website. Inschrijven via www.powerkids.nl

woe 8 mei: Schoolhockeytoernooi; voor de basisscholen (groep 6 t/m 8) organiseert HVS het jaarlijks schoolhockeytoernooi van 13:30 uur – 18:00 uur. Inschrijven via school per email ([email protected])

zo 12 mei: Clubkampioenschappen Shoot Out en Scoop (D t/m A-jeugd tot 17 jaar); Dit is tevens de voorronde voor de districtkampioenschappen. Wie kan er het verst scopen? Wie maakt de meeste doelpunten met de shoot outs en bij wie wordt het minst gescoord. Inschrijven kan via de HVS-app (ga naar [meer] en dan [evenementen]) of na inloggen in LISA team op de website.

za 22 juni
: Jongens D toernooi Gaming!; HVS organiseert een speciaal hockeytoernooi voor de D-jeugd jongenslijn.

zo 23 juni: HVS Ibiza Party (Meiden D toernooi); Een leuk hockeytoernooi voor de D-jeugd meidenlijn.

Een groep vrijwilligers zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de beide toernooien in het weekend van juni. Wij hopen op mooi weer en op twee prachtige toernooien.

Tijdens de competitiebreak in april/mei en na de competitie in juni zijn er volop mogelijkheden tot het spelen van hockeytoernooien. Dit kan zowel in de buurt als juist verder weg in het land of zelfs buitenland. Dit kan tijdens een 1-daags toernooi maar ook tijdens een meerdaags toernooi met overnachting. Toernooien worden volop aangeboden. Op zoek naar een leuk toernooi, wacht niet te lang om teleurstellingen te voorkomen, want de leukste toernooien zitten natuurlijk snel vol.

Op zoek naar een leuk toernooi? Kijk dan op de hockey.nl website (https://hockey.nl/clubs/toernooien/) en in de HVS-app [meer] => [toernooien]. Je kunt hier op doelgroep en datum zoeken.

Veel plezier allemaal!

20-3-2019 Algemeen