Sparen voor HVS met "Kopen voor je Club"

Sportvrienden, het wordt nu nog eenvoudiger om onze club te helpen! Door de samenwerking met twee hockeyers die samen actief zijn bij Hoeksche Waard en de stuwende kracht zijn achter "Kopen voor je Club" kun je via je online aankopen bij Booking.com, Coolblue, HEMA, Bijenkorf, Wehkamp en veel meer sparen voor HVS.

Het kost niets en wij krijgen per aankoop tot wel 8% (gemiddeld 5%). Alles is transparant, online zichtbaar en voor HVS een mooie meevaller.

Hoe werkt het?
Ga naar de website kopenvoorjeclub.nl/hvspijkenisse en plaats een link onder je favorieten, via deze link kun je terecht bij je online winkels.

Sparen
Als we kijken naar de voorbeelden dan kan ons spaarpotje behoorlijk oplopen; HC Voorne 2280 euro, HC Spabo 1126 euro, HV Victoria 1351.

Dus wacht niet en ga naar de kopenvoorjeclub.nl/hvspijkenisse link, zoek en spaar mee voor HVS!

12-6-2019 Sponsoring