Teamindeling Junioren en Jongste Jeugd bekend

De teamindelingen voor het seizoen 2019-2020 voor de junioren en jongste jeugd teams zijn gereed. Voor de senioren verwachten we volgende week de teamindeling rond te hebben.

Zoals ieder jaar is het voor de TC een behoorlijke klus om te komen tot een teamindeling. We hebben weer geprobeerd alle wensen mee te nemen, maar we hebben uiteraard ook te maken met de regels vanuit de KNHB en de belangen van alle leden.

Voor de jongste jeugd willen we het volgende opmerkingen.

• Spelers en speelsters die in een hogere leeftijdscategorie zijn ingedeeld zullen later (mogelijk al in het seizoen 2020-2021) een jaar langer in een volgende leeftijdscategorie blijven.
  • Bij de E en F jeugd kan de indeling per periode wijzigen in verband met nieuwe aanmeldingen. Dit geldt vooral bij MF1 en mixF1.
  • bij de E jeugd is vanuit de KNHB de naamgeving veranderd. Je hebt nu M8E1, M8E2 en M6E1, M6E2, enz.

Op dit moment wordt geïnventariseerd wie er volgend seizoen training willen geven. Zodra dat bekend is, gaan we aan de slag met het trainingsschema.

Je kunt de teamindeling terugvinden door in te loggen via de website, ga nadat je bent ingelogd in LISA team in het dashboard naar [Club] => [documenten] kies hier [teamindelingen 2019-2020]. Binnenkort zullen alle nieuwe teams zichtbaar worden op de website en in jullie HVS-app.

We wensen iedereen een hele fijne zomer en zien jullie graag weer na de zomervakantie!

24-6-2019 Technische Commissie