Afspraken bardienst

Ook al kunnen we nog even niet terecht op onze velden, het seizoen is weer begonnen! Om er voor te zorgen dat alle leden kunnen hockeyen en gebruik kunnen maken van alle faciliteiten op en rond de club zijn er dagelijks vele mensen hard aan het werk. Zo ook de barcommissie. Zij zorgen er voor dat de bar bevoorraad en geopend is. Een hele klus die zonder de medewerking van ouders/verzorgers en leden niet te behappen is.

Dit gaat allemaal lukken als we de onderstaande afspraken nakomen:

• Op zaterdag wordt elk thuis spelend junioren team ingedeeld voor een bardienst (15 minuten voor de wedstrijd tot 15 minuten na de wedstrijd). Hierover krijg je verder geen email. Elk thuisspelend junior team levert een bardienst.
  • De thuisspelende Jongste Jeugdteams worden om toerbeurt ingedeeld. Deze teams worden hierover geinformeerd.

Het begeleidingsteam van de Jongste Jeugdteams en van de junioren-team stemmen met de ouders af wie de bardienst gaat verzorgen. Check het wedstrijdschema zodat niemand op zaterdag voor verrassingen komt te staan!!!

Indien een jongste jeugd-, junioren- of seniorenteam een oefenwedstrijd thuis speelt, heeft het betreffende team ook bardienst.

In geval van nood is het voor de zaterdag teams mogelijk de bardienst af te kopen. De barcommissie zal in dat geval voor een vervanger zorgen. Afkopen kan tot woensdagavond 19:00 uur aan de bar in het clubhuis. Lever een envelop in met €10,00 en vermeld daarop het team en de naam van de persoon die afkoopt. Na woensdag is het niet meer mogelijk de bardienst af te kopen.

Vervanging regelen betekent heel veel extra werk voor de leden van de barcommissie. Extra tijd die wij heel goed kunnen gebruiken voor alle taken die het draaiende houden van een bar met zich meebrengt. Met andere woorden koop niet af en kom ons op zaterdag helpen achter de bar.

Op zondag worden ook de seniorenteams ingedeeld voor een bardienst. Afkopen bij de bar is dan in principe niet mogelijk. Wij verzoeken de senioren om onderling te ruilen indien hij/zij zelf niet kan.

De barcommissie wenst alle teams een sportief seizoen toe en ziet jullie graag zowel voor als achter de bar!

2-9-2019 Algemeen