HockeyFood vernieuwd!

De zaalperiode is inmiddels begonnen! Je kunt dus elke week interessante nieuwe zaalvideo's in HockeyFood verwachten. Afgelopen week hebben wij veel nieuwe content gefilmd. Benieuwd wat er deze week nieuw aan HockeyFood is toegevoegd? Open dan het tabblad 'Meer' in de HVS ClubApp en klik op 'HockeyFood'. Je kunt hier een gloednieuwe serie vinden met zes afleveringen over omschakelen in de zaal.

D
ecember is een belangrijke maand bij HockeyPraktijk. Deze maand hebben wij ons geheel vernieuwde platform 'HockeyFood' live gezet voor de eerste hockeyclubs.

Een groep clubvertegenwoordigers die veelvuldig gebruikmaakt van HockeyPraktijk heeft ons de afgelopen periode van feedback en wensen voorzien in de ontwikkeling van ons nieuwe platform.Met enthousiasme ontvingen zij onze demonstratie over het vernieuwde platform. Wij hebben deze clubs daarom afgelopen dinsdag overgezet. Heel spannend, want ook voor alle leden, trainers, coaches en teamondersteuners is het vernieuwde HockeyFood nu zichtbaar.

De gehele maand december houden wij nauw contact met deze clubs die het vernieuwde systeem als eerst uittesten. Zo hebben wij deze maand nog om aanpassingen door te voeren om het systeem eventueel nóg gebruiksvriendelijker te maken.

In het nieuwe jaar zetten wij de rest van de clubs (en ook dus HVS !) over op het vernieuwde HockeyFood.

18-12-2019 HockeyFood