De vernieuwde HockeyFood, kijktip spelprincipes

HockeyPraktijk wenst jou een gelukkig, gezond en sportief jaar toe in2020! Een jaar dat we meteen goed beginnen. Want deze maand gaat jouw club over op het vernieuwde HockeyFood. We eindigden 2019 met een nieuwsbrief over de eerste grote veranderingbij de introductie van het vernieuwde HockeyFood en een vervolg hierop met de tweede grote verandering. Vandaag behandelen we de derde en tevens laatste grote verandering

Met de introductie van het vernieuwde HockeyFood is er naast het trainersgedeelte datgeheel vernieuwd is,nu ook eengeheel nieuw videoplatform ontwikkeld. Met als doel het "Netflix voor hockeyend Nederland” te worden.

Als je via de ClubApp van jouw vereniging naar het laatste tabblad ‘Meer’ gaat, vind je hier het kopje ‘HockeyFood’. Zodra je hierop klikt kom je meteen in de video omgeving van HockeyFood. Deze omgeving is voor iedereen zichtbaar die inloggegevens heeft van de LISA ClubApp.

Met HockeyFood blijf jij (of je team) nieuwe dingen leren. Elke week worden er nieuwe video’s toegevoegd. Het aanbod varieert: technische-, tactische-, fysieke-, fun- of psychologischevideo’s over veldhockey, zaalhockey en alle randzaken daaromheen. Elke video deelt in ieder geval kennis voor jou als trainer, coach, speler of begeleider van een team.

Het aanbod in HockeyFood handig geordend. Zo kun je heel gericht kennis opdoen.Ben jij bijvoorbeeld op zoek naar tips voor zaalhockey?Dan hebben wij op dit moment video's voor de volgendecategorieën:

·Zaal balbezit;

·Zaal niet balbezit;

·Zaal vaardigheden.

Naarmate ons aanbod groeit, komen hier uiteraard meercategorieënbij.Ook vullen we HockeyFood zo nu en dan aan met interessante boekjes en artikelen. Zo kun je bijvoorbeeld nu al een gratis hockeyvisiezaalboekje downloadenvanuit HockeyFood

HockeyFood kijktip
Ongeacht of jouw club nog niet of al wel over is op het vernieuwde HockeyFood, hebben we als kijktip om onze afleveringen over spelprincipes te bekijken. Wij hebben zowel een serie voor spelprincipes in de zaal als spelprincipes op het veld. Hockeyen aan de hand van spelprincipes is namelijk de trend van dit moment. Deze afleveringen helpen coaches de juiste spelprincipes te kiezen, het helpt trainers op deze spelprincipes te trainen en geeft spelers houvast deze spelprincipes uit te voeren.

21-1-2020 HockeyFood