Nieuw tenue HV Spijkenisse!

Met trots tonen wij jullie het nieuwe shirt van HV Spijkenisse. Na een lange voorbereidingsperiode waarbij er gesproken is met verschillende leveranciers is de keuze gemaakt om een vierjarig contract aan te gaan met Reece Australia voor het leveren van onze nieuwe hockeytenue.

Met deze overgang van kledingleverancier stappen met het seizoen 2020-2021 tevens af van de kleur bruin in ons tenue welke vervangen is door de kleur zwart. Het shirt blijft geel met zwarte accenten en het rokje en broekje zal geheel zwart worden en tevens allemaal worden voorzien van het logo van HVS.

Ook de sokken hebben we gemoderniseerd en zijn zwart van kleur met gele accenten inclusief het vertrouwde logo van HVS.

Daarnaast hebben we vier mooie sponsors gevonden welke de komende vier seizoen verenigingsbreed op het shirt terug te vinden zijn. Op de voorkant staat het logo van Jumbo afgedrukt. We zijn verheugd dat Jumbo zich ook voor de komende vier jaar heeft verbonden aan HVS en naast dat het tweede veld het Jumbo veld blijft, staan zij dus ook op de voorzijde van het nieuwe shirt. Op de achterzijde vinden jullie het logo terug van Orthodontist Verhoef. Verhoef is sinds een aantal jaar gevestigd in Spijkenisse en ook al eerder verbonden aan HVS als teamsponsor van een aantal D- & C-teams. Op de linker mouw vinden jullie het logo terug van Sport 2000 Spijkenisse. Al jaren onze trouwe verkooppunt van ons tenue en andere hockey-gerelateerde producten. De rechtermouw is voorzien van het logo van Hoortzo. De audicien die samen met u zoekt naar de beste hooroplossing en gevestigd is aan de Raadhuislaan in het centrum van Spijkenisse.

Door deze vier prachtige lokale sponsors lopen alle teams er vanaf komend seizoen weer spik en span bij. Dank hiervoor!

Door deze constructie kunnen we alle leden aan het begin van het seizoen gratis een nieuw shirt aanbieden. De maten hebben jullie inmiddels al doorgegeven. Voor de leden die in de tussentijd lid zijn geworden en nog geen maat hebben doorgegeven, kunnen dit alsnog doen door een mailtje te sturen naar [email protected] met daarbij je naam, team en maat shirt.

Een nieuw broekje, rokje en sokken dienen jullie nog zelf aan te schaffen. De broekjes en rokjes zijn vanaf heden verkrijgbaar bij Sport 2000. De sokken zullen medio augustus verkrijgbaar zijn. Hierover zullen we jullie nog informeren.

De prijzen van de rokjes zijn 29,99 (junior-maten) en €30,50 (senior-maten) en de broekjes 25,99 (junior-maten) en 30,99 (senior-maten). Een paar sokken kosten €12,99. HVS-leden krijgen hier ook nog eens 10% korting op.

De regels voor komend seizoen met betrekking tot sponsoring van trainingspakken, tassen of truien zijn gecommuniceerd met de teambegeleiders. Mochten hier nog vragen over zijn, schroom niet om contact op te nemen met de sponsorcommissie ([email protected])

16-7-2020 Algemeen