Vanaf vandaag nieuwe Coronaregels!

Gisteren zijn door het kabinet nieuwe Coronaregels afgekondigd welke vandaag in gaan. Deze invloed hebben invloed op onze hockeyvereniging.

Zo zijn er vanaf heden geen toeschouwers meer welkom om langs het veld bij de training of een wedstrijd te kijken. Ouders die kinderen naar een uitwedstrijd rijden worden gezien als teambegeleider en hebben wel toegang (check altijd de regels bij de ontvangende club om te zien wat hier de beperkingen in zijn).

Voor thuisspelende teams geldt maximaal 3 bij HVS geregistreerde begeleiders.

Het bargedeelte van het clubhuis blijft gesloten. Toiletten zijn bereikbaar. Indien onverhoopt ijs nodig is, dan is dat beschikbaar in de vriezer in de hal.

Na de training en na de wedstrijd mag je niet blijven hangen op het sportpark, maar dien je het sportpark te verlaten.

Op deze manier kunnen we nog wel blijven trainen en wedstrijden spelen. De regels gelden voorlopig voor de komende drie weken.

Uiteraard geldt nog steeds:

• Bij klachten, blijf thuis en laat je testen.
  • Buiten het veld houd je 1,5 meter afstand (boven de 13 jaar).
  • Ontsmet je handen regelmatig.
  • Gebruik alleen je eigen drinkbidon

Let op de 1,5 meter afstand mag alleen losgelaten worden tijdens normale sportmomenten. Tijdens de warming up, of teambespreking dient er 1,5 meter afstand gehouden te worden!

29-9-2020 Algemeen