Vrijwilligersvergoeding Jeugdteamtrainers 2020-2021

Dit seizoen loopt het allemaal wat anders dan normaal door de Corona pandemie en alle maatregelen om de gevolgen daarvan te beperken.

Toch zijn we vol goede moed begonnen en is er door de jeugdteams getraind en wedstrijden gespeeld. Je kunt in aanmerking komen voor een vrijwilligersvergoeding als je:

1. training geeft aan een HVS jeugdteam (en daarvoor geadministreerd staat in LISA);
  2. zelf (jeugd-)speler/-ster zijn van HVS, bij aanvang van het seizoen niet ouder dan 21 jaar;
  3. geen andere vergoedingen (zoals bijvoorbeeld een stagevergoeding) voor diensten aan HVS verkrijgt.

Wil je hiervoor in aanmerking wil komen vul dan het per email toegestuurde declaratiefomulier in voor de trainingen die je vanaf begin augustus 2020 hebt gegeven. Als je niet de oefeningen van de HockeyPraktijk/ HockeyFood gebruikt, moet je ook van zes gegeven trainingen de oefeningen mee sturen.

Stuur je ingevulde en door coach /teambegeleider voor akkoord getekende declaratieformulier in naar [email protected] Na controle op volledigheid zal de penningmeester voor de uitbetaling zorgen.

20-12-2020 HockeyFood