Fijne Feestdagen en een gezond & sportief 2021!

Het hockeyjaar 2020 zit er op en wat een jaar was het. Geheel anders verlopen dan dat we ons dat een jaar geleden hadden voorgesteld. Het heeft van ons allen veel gevraagd maar samen hebben we het gedaan. We willen iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt dat we zoveel mogelijk door konden blijven hockeyen. Hier hebben wij echt laten zien dat we een geweldige vereniging zijn. Daar kunnen we met recht trots op zijn. Bedankt!

Het is nog lastig vooruit kijken. Uiteraard hopen we dat de huidige Lockdown in combinatie met de vacinatiestart ons de ruimte zal gaan geven om in de loop van het jaar de competitie af te gaan ronden en we langzaam terug keren naar ons normale leventje waar we zo naar smachten.

De toekomst ziet er goed uit. Het aantal vrijwilligers die structureel een bijdrage willen leveren neemt toe. Het ledenaantal is sinds het begin van het seizoen met bijna 15% gegroeid. Het aantal sponsors dat met HVS samenwerkt is meer dan verdubbeld. Daarnaast liggen er mooie plannen om  komend seizoen stappen te gaan maken op het technisch vlak met opleiden van onze jeugd en trainers in de gehele breedte. We kunnen niet anders dan trots zijn op onze club.

Nu is het even tijd om met onze familie thuis de feestdagen door te brengen. Even bijkomen van dit bewogen jaar. Even tot rust en dan zien we jullie hopenlijk allemaal weer in 2021 op en langs onze velden van Sportpark Groenewoud.

Tot ziens 2020, pfff Wat een jaar!

21-12-2020 Algemeen