Jeugdbestuur zoekt jeugdleden

Een groot gedeelte van de leden van HV Spijkenisse bestaat uit jeugdleden. Deze jeugdleden hebben een eigen, vaak andere dan volwassen leden, mening over zaken binnen onze vereniging. Deze jeugdleden willen we binnen HVS meer zeggenschap geven, door die mening te laten horen en te laten gelden.

De vereniging is dan ook voornemens om deze jeugdleden een jeugdbestuur op te laten richten waarin deze grote groep hun ideeën en mening kwijt kunnen. Dit jeugdbestuur zal het bestuur van de vereniging adviseren en de mening van de jeugd uitdragen. Zij zullen intiatiefen opstarten en deze samen met de bestaande commissie vorm gaan geven.

Op dit moment wordt er gewerkt aan een beleidsplan om het jeugdbestuur weer nieuw leven in te blazen. Tegelijkertijd worden er nu jeugdleden gezocht om dit jeugdbestuur vorm te gaan geven. Afgelopen weekend is er vanuit de club door de intiatiefnemer Floor Duijvenstein ondersteund door onze voorzitter Jarik den Haan een mail verstuurd naar alle juniorleden met informatie hierover.

Ben je komend seizoen tussen de 12 en 18 jaar? Heb je zin om mee te denken wat onze jeugd leuk vindt? Wil je meehelpen om hieraan te werken? Meldt je dan aan via de link in dit nieuwsbericht of in de mail. Uit alle aanmeldingen zullen de jeugdleden zelf de leden voor het jeugdbestuur kiezen.

Het bestuur juicht dit initiatief toe en kijkt uit naar een fijne samenwerking met onze jeugdleden. Aanmelden kan tot 11 april. Meld je dus aan en zorg dat onze jeugd een stem krijgt!

Link naar aanmeldformulier:  Jeugdbestuur - Survio

22-3-2021 Algemeen