2de ronde declaraties vrijwilligersvergoeding HVS jeugdteamtrainers seizoen 2020-2021

De jeugdteamtrainers die voor het eerste deel van dit seizoen gebruik gemaakt van de HVS vrijwilligersvergoeding kunnen tot eind juni de gegeven trainingen declareren over het tweede deel van het seizoen, maar uitsluitend voor de trainingen aan team dat je in het huidige seizoen 2020-2021 training hebt gegeven. (dus niet van een eventueel ‘nieuw’ team voor seizoen 2021-2022).

In het hok Eventuele opmerkingen naar aanleiding van gebruik Hockey Praktijk kun je nog opmerkingen kwijt over hoe het training geven je is bevallen, wat je hebt gemist en welke verbeteringen je zou willen voorstellen voor een eventueel volgende seizoen.

Het declaratieformulier is inmiddels toegezonden naar het bij HVS bekende email adressen. Heb je niets ontvangen, check dan ook even je spam. Staat het daar ook niet in, stuur dan even een emailtje naar [email protected]

6-6-2021 Algemeen