Informatie voor bezoekende (jongste) jeugd teams

Dit weekend is het zo ver er mag weer gehockeyd worden. Jammer genoeg is corona nog niet voorbij, dus met dit bericht wil ik u informeren over wat de regels zijn bij HVS.

Alle bezoekende team mogen maar een beperkt aantal begeleiders meenemen op de club. Denk bij begeleiders aan coaches, trainers, spelbegeleiders en rijouders.
  • Junioren teams (A t/m D), max 6 begeleiders
  • Jongste jeugd, max 4 begeleiders
Per junior team mogen er maximaal 3 begeleiders mee het veld op en voor de jongste jeugd maximaal 2 begeleiders per team.

Een half uur voordat de wedstrijd begint mogen de teams de club op komen. De rijouders zijn welkom om bij ons op het terras te komen zitten op de hiervoor aangewezen plekken (consumptie is wel verplicht). Buiten het terras zijn geen toeschouwers toegestaan. Op het terras gelden dezelfde regel als in de horeca. Max. 50 mensen en vol = vol.

Als er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact opnemen. Nog veel speel plezier toegewenst.

De voorzitter.

10-6-2021 Algemeen