Nu alle teams op volle toeren draaien in de competitie, is het ook weer tijd voor het betalen van de contributie. Vanaf nu gebeurt dat via LISA en niet meer via Clubcollect, zoals het afgelopen seizoen gebeurde. Vandaag wordt dan ook de mail voor contributie gestuurd en misschien heb je zojuist dat mailtje al ontvangen van Isabelle Hornain, onze penningmeester.

Ook nieuw is het feit dat alle leden de contributie nu in maximaal 6 termijnen kunnen betalen, in plaats van maximaal 3. Als je kiest voor de optie om de contributie in termijnen te betalen, dan krijg je elke twee weken een herinneringsmail. Mocht je overigens de contributie na 30 dagen niet hebben betaald, dan zal er €5 aanmaningskosten worden berekend en vervolgens nog tweemaal €5 als de factuur niet voldaan is binnen 45 en 60 dagen.

Heb je vragen? Neem dan contact op met [email protected]

19-10-2021 Algemeen