Opnieuw zwaardere maatregelen

Na een week scannen kunnen we als HVS tevreden zijn met de resultaten. Er werd volop gescand en verreweg de meeste mensen werkten keurig mee. Helaas zijn vandaag weer nieuwe maatregelen aangekondigd, die zaterdag 13 november vanaf 18:00 ingaan. De belangrijkste algemene regels zijn dat de verplichte 1,5 meter terugkeert en dat publiek bij alle wedstrijden en trainingen niet meer is toegestaan.

Verder gaan er praktisch een paar zaken opnieuw veranderen.

• Doordeweeks: De TC maakt opnieuw een schema aan de hand van het trainingsschema. Dit betekent dus weer een terugkeer van de Coronadiensten.
  • Op zaterdag: De bardienst voor teams komt te vervallen. De scandienst is ook niet meer nodig, aangezien alle aanwezigen jonger dan 18 jaar zijn, of vrijwilliger (trainer, coach, teammanager, etc.). Mensen die gepland zijn voor scannen worden ingezet om het hek bij de ingang in de gaten te houden. Zij controleren of mensen die het terrein betreden ook daadwerkelijk op de club moeten zijn. Denk hierbij aan spelers, coaches, trainers, teammanagers, scheidsrechters, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rijouders.
  • Op zondag: De bardienst zal ook bij het hek staan om de ingang in de gaten te houden. Ook hier geldt dat mensen gecontroleerd worden. De scandienst blijft in het clubhuis scannen.

Wij vinden het net als jullie ontzettend vervelend om opnieuw deze maatregelen te moeten invoeren, maar we hebben helaas geen andere keuze. Desondanks zijn we natuurlijk wel blij dat we wel kunnen blijven spelen.

We hopen op jullie begrip en medewerking. Voor verdere vragen, klachten of opmerkingen kunt u mailen naar [email protected].

12-11-2021 Algemeen