Wijziging bestuur

Afgelopen week heeft Jarik den Haan aangegeven zijn bestuurstaken en daarbij ook zijn voorzitterschap van HV Spijkenisse per direct neer te leggen. Jarik is een geweldige nieuwe kans aangeboden op zijn werk waarop hij zich volledig wilt focussen. Deze geweldige uitdaging is voor Jarik helaas niet verenigbaar met zijn bestuursfunctie. Graag had Jarik zijn termijn vol gemaakt, echter soms komen er onverwacht kansen op je pad die je niet kunt laten lopen.

Jarik heeft de afgelopen twee jaar als zeer mooi en leerzaam ervaren. We bedanken Jarik dan ook voor zijn werk, zijn inzet, zijn enthousiasme en alle tijd welke hij in onze mooie vereniging heeft gestopt. Onder leiding van Jarik heeft de vereniging mooie stappen vooruit gezet.

Het bestuur heeft Pascal Dijkens bereid gevonden om voorlopig ad interim de rol van voorzitter van Jarik waar te nemen. Het bestuur zal op zoek gaan naar nieuwe kandidaten om het bestuur weer voltallig te krijgen.

24-9-2022 Algemeen