Mededeling van de TC

Beste leden,

De TC is momenteel nog druk bezig met de teamindeling voor het seizoen 2023-2024. Wij streven er naar om deze van de Jongste Jeugd en de Junioren te publiceren op zondag 11 juni. De publicatie van de teamindeling van de senioren volgt op maandag 19 juni m.u.v. Heren 1, Dames 1 en Dames 3.

Tevens naderen wij het einde van het seizoen 2022-2023, waarbij een enkel team hun laatste wedstrijd al gespeeld heeft of komend weekend gaat spelen. I.v.m. de Jongste Jeugd Slotdag (17 juni) en de teams die zich aangemeld hebben voor één of meerdere toernooien kan er tot zaterdag 24 juni doorgetraind worden in de huidige teamsamenstelling en volgens het huidige trainingsschema. Indien teams besluiten om na hun laatste wedstrijd niet meer te gaan trainen, via deze weg het verzoek om dit te melden bij de betreffende lijncoördinator en aansluitend de trainingsmaterialen die aan het begin van het seizoen zijn ontvangen in de locker te zetten. Dit geeft de materiaalcommissie voldoende tijd om ervoor te zorgen dat er na de zomervakantie voor elk team weer een locker met materialen klaar staat. Indien teams na 24 juni in de nieuwe teamsamenstelling willen gaan trainen, kan hiervoor een verzoek ingediend worden bij de betreffende lijncoördinator.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

De TC van HVS

4-6-2023 Algemeen