Dames 1 door naar Knock-Out fase Silvercup

Op zondag 21 oktober heeft Dames 1 bekerwedstrijden gespeeld voor de Silvercup. De Silvercup is een aparte bekercompetitie waarin de Dames teams uit de eerste, tweede, derde en vierde klasse tegen elkaar strijden voor de uiteindelijke prijs; de 'Silvercup'.

In totaal hebben onze dames drie bekerwedstrijden gespeeld en alle wedstrijden werden gewonnen. Dit betekent dat HVS D1 eerste geworden is in deze mini-poule en door mogen naar de tweede ronde, de zogenaamde knock-out fase, in deze bekercompetitie.

Op vrijdag 3 november spelen zij de volgende ronde thuis tegen Rijswijk D1. Wij zouden het ontzettend leuk vinden als we hier een gezellige avond van maken met veel supporters langs de lijn waar onze Dames een mooie wedstrijd voor gaan spelen.

Tot vrijdag 3 november!

27-10-2017 Dames 1

Wil je reageren op het nieuws ?

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?