MidWinterCompetitie

Terwijl alle andere teams hun wedstrijden in de zaal afwerken, gaan de bikkels van JF1, MF1 en MF2 zaterdag a.s. gewoon het veld op voor hun eerste wedstrijden in het kader van de MidWinterCompetitie. In de MWC komt de gehele poule samen bij één vereniging en speelt dan om zowel 11:00u als 12:00u een wedstrijd.

MF1 en MF2 spelen hun wedstrijden zaterdag beiden bij Goudse MHC, terwijl wij de poule van JF1 bij HVS mogen verwelkomen. Voor JF1 staat om 11:00u de wedstrijd tegen Voorne JF1 op het programma en na een korte pauze nemen zij het op tegen Rotterdam JF1. Op de andere velden zullen teams van Rijswijk, Westland en Ypenburg de strijd met elkaar aangaan.

De overige wedstrijden van zowel MF1, MF2 als JF1 zullen gespeeld worden bij andere verenigingen, waarbij HCR net als vorig seizoen de slotdag op 9 februari zal verzorgen. Op deze dag zullen 38 jongens 6-tal teams, 60 meisjes 6-tal teams en 6 3-tal teams hun opwachting maken in Rotterdam.

Via deze weg willen wij u van harte uitnodigen om de jongens van JF1 zaterdag aan te komen moedigen.

Zien wij u zaterdag?

11-1-2019 Jongste Jeugd