Kick off Jumbo spaaractie bij HV Spijkenisse

Aanstaande woensdag 16 januari start de spaaractie van de drie Jumbo’s in Spijkenisse. Vanaf die dag kan je 10 weken lang zegels sparen voor gratis sportartikelen van HVS met jouw eigen naam. De kick-off van de actie vindt om 13.30 uur in ons clubhuis plaats. Kom allemaal naar het clubhuis want met het nemen van een strafbal kan jouw eerste zegel al verdiend worden.

De spaarboekjes zijn bij een aantal teams al afgeleverd. Komend weekend of begin volgende week zullen ze uitgedeeld worden. Wie aanstaande woensdag nog geen boekje heeft kan er één ophalen in het Clubhuis. Dit kan tijdens de kick-off maar ook wordt er op woensdag- (vanaf 16:00 uur) en donderdagavond (vanaf 17:30 uur) getraind en is het clubhuis open.

We hopen jullie allemaal aanstaande woensdag te zien bij HVS zodat er al veel eerste zegels verdiend kunnen worden!

13-1-2019 Sponsoring