Onwijs leuke Hockeykampen tijdens meivakantie voor E&F- en C&D-jeugd

Tijdens de meivakantie biedt Kidspower in samenwerking met HV Spijkenisse weer twee onwijs leuke hockeykampen aan. Een unieke mogelijkheid voor een paar leuke dagen met veel hockey maar ook andere activiteiten op ons eigen Sportpark Groenewoud.

Inschrijven kan via de website van Kidspower (www.kidspower.nl)

29 april tot en met 1 mei tijd 2 dagen 3 dagen
E&F Kidspower Hockeykamp 09:00 - 17:00 uur € 125 € 169
C&D Hockey Experience 09:00 - 21:00 uur € 149 €189

Meer info over beide hockeykampen staat hieronder.

E & F KIDSPOWER HOCKEYKAMP

Het mega gave E&F KidsPower hockeykamp is er weer in de meivakantie voor de sportieve en hockey gekke kids van 6 t/m 9 jaar. Iedere dag beginnen we rond 9.00 uur en om 17.00 uur gaat iedereen voldaan naar huis om uit te rusten en te slapen.

Het programma wat we gaan aanbieden, is een goede mix van leuke en leerzame hockeytrainingen en de gaafste kampspelen. Tijdens dit hockeykamp leer je niet alleen de nieuwste hockeytrucs, maar verbeter je vooral je basistechniek. Je doet veel verschillende oefeningen waarin je samen met je teamgenoten probeert beter te worden. De zeer en gekwalificeerde KidsPower-trainers bezorgen jou drie onvergetelijke dagen! Na die drie dagen kan je in de competitiewedstrijden laten zien wat je allemaal hebt geleerd aan je teamgenoten.

WAT KAN JE VERWACHTEN?

• Lekker trainen onder begeleiding van de ervaren KidsPower-trainers
  • Veel verschillende oefeningen en kampspelletjes
  • Oefeningen in thema’s om je basistechnieken te verbeteren
  • Te gekke (water)spelen, liedjes zingen en lekker gek doen met de begeleiding

WAT BIEDEN WE VERDER?

• Iedereen krijgt het nieuwe unieke KidsPower shirt en een coole bidon!
  • Knotshockey, buikglijbaan en misschien wel een stormbaan
  • Heerlijke lunch, tussendoortjes en lekkere (gezonde) snack
  • Veel nieuwe vrienden maken

VOOR WIE?

Voor iedereen van 6 t/m 9 jaar die hockey te gek vindt en graag met vriendjes en vriendinnetjes op kamp wil. Kijk snel op de KidsPower-website en geef je vandaag nog op!

www.kidspower.nl

C & D HOCKEY EXPERIENCE

Het mega gave C&D Hockey Experience kamp is er weer in de meivakantie voor de sportieve en hockey leergierige kinderen van 10 t/m 13 jaar. Iedere dag beginnen we rond 9.00 uur en om 21.00 uur gaat iedereen voldaan naar huis om uit te rusten en te slapen. Jullie hebben dan al gegeten en een gave avond gehad.

Het programma wat we gaan aanbieden, is een goede mix van leuke en leerzame hockeytrainingen en de gaafste kampspelen. Tijdens dit hockeykamp leer je niet alleen de nieuwste hockeytrucs, maar verbeter je vooral je basistechniek. Je doet veel verschillende nieuwe oefeningen waarin je samen met je teamgenoten probeert beter te worden. De zeer goed gekwalificeerde Hockey Experience-trainers bezorgen jou drie onvergetelijke dagen! Na die drie dagen kan je in de competitiewedstrijden laten zien wat je allemaal hebt geleerd aan je teamgenoten.

WAT KAN JE VERWACHTEN?

• Lekker trainen onder begeleiding van de ervaren Hockey Experience-trainers
  • Veel verschillende nieuwe oefeningen en kampspelletjes
  • Oefeningen in thema’s om je basistechnieken te verbeteren
  • Te gekke (water)spelen, lekker diner en een avond lekker gek doen met de begeleiding

WAT BIEDEN WE VERDER?

• Iedereen krijgt het nieuwe unieke KidsPower shirt en een coole bidon!
  • Knotshockey, buikglijbaan en andere te gekke spellen
  • Heerlijke lunch, tussendoortjes en lekkere (gezonde) snack
  • Veel nieuwe vrienden maken

VOOR WIE?

Voor iedereen van 10 t/m 13 jaar die hockey te gek vindt en graag met zijn vrienden of vriendinnen op kamp wilt. Kijk snel op de KidsPower-website en geef je vandaag nog op!

www.kidspower.nl

1-3-2019 Technische Commissie