Scheidsrechters nodig voor schoolhockeytoernooi

Helaas hebben we in verband met de weersvoorspellingen in overleg met de deelnemende scholen het schoolhockeytoernooi op woensdagmiddag 8 mei moeten afgelasten.

Ondertussen hebben we met veel gepuzzel een nieuwe datum kunnen prikken om alsnog voor de basisscholieren het toernooi te organiseren waar zij zo naar hadden uitgekeken.

Op woensdagmiddag 26 juni zal hopelijk onder mooi weersomstandigheden het toernooi worden georganiseerd. Echter dit kan alleen als we wederom een beroep kunnen doen op jullie. We hebben immers voor het toernooi scheidsrechters nodig om de vele korte wedstrijdjes te begeleiden. De wedstrijden vinden plaats op een half veld (8 tegen 8). Het toernooi begint rond 13:00u.

Dus ben je een ouder met een beetje hockey ervaring of een spelend jeugdlid en wil je ons helpen en op een ontspannen manier wat scheidsrechter ervaring op doen, geef je dan op. Ook als je maar een gedeelte van de tijd beschikbaar bent zijn we enorm geholpen.

Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar [email protected] of door je via de HVS-app in te schrijven (ga naar [meer] dan [evenementen] en kies dan [scheidsrechter schoolhockeytoernooi].

Uit ervaring weten we dat bij sommige middelbare scholen je soms vrij af kunt krijgen om te komen fluiten. Dit kun je met je mentor bespreken.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

15-5-2019 Algemeen