Belangrijk!!

Vandaag is het een belangrijke dag. Op deze dag kunnen jullie invloed uitoefenen waar we naar toe willen. Dan hebben we het niet alleen over de verkiezingen voor het Europees Parlement, maar met name over de Algemene Ledenvergadering van Hockeyvereniging Spijkenisse.

Het lijkt soms van vanzelfsprekend dat iedereen kan trainen en zijn hockeywedstrijden kan spelen. Dat nieuwe leden worden opgevangen. Dat er teams worden gemaakt. Dat er een bakje koffie ’s ochtend s klaar staat. Dat er netten in de doelen hangen. Dat er scheidsrechters op het veld staan. Dat we subsidie ontvangen van de gemeente Nissewaard. Dat het licht op het veld brand. Dat de prullenbakken worden geleegd. Dat er ballen en pionnen zijn om te trainen. Dat er zalen worden gehuurd. Dat er clinics worden georganiseerd. Enz enz enz. Om dit mogelijk te maken zijn een aantal vrijwilligers, in ook hun kostbare vrije tijd, vaak niet zichtbaar, hard aan het werk voor ons allemaal.

Vanavond zullen zij vertellen wat zij allemaal hebben kunnen realiseren en waar ze het komend jaar aan willen werken. Uiteraard gaan daarbij ook wel eens dingen die je liever anders georganiseerd zou zien. Dan is de Ledenvergadering het uitgelezen moment om daar met zijn alle over te praten en beslissingen te nemen waar we naar toe willen.

Zo kun je vanavond invloed hebben over de hoogte contributie en wat we dan met al dat geld komend seizoen gaan doen. Maar ook hoe we nu het beste deze contributie kunnen innen zodat het voor deze vrijwilligers die voor jullie aan het werk zijn zo min mogelijk tijd kost zodat zij nog meer aan andere, voor jullie, belangrijke zaken kunnen werken.

Ook kun je mee beslissen hoe we in ons clubhuis in de toekomst gaan betalen. En wie van jullie het mandaat krijgt om namens ons allemaal dit te gaan organiseren.

Mochten er andere zaken zijn die je ter sprake wilt brengen dan is dit echt de avond om dat, tijdens deze voorjaarsvergadering, te doen, want dit is de avond waar we beslissingen met ze allen kunnen nemen hoe we verder gaan met onze mooie club.

Jullie, leden en ouders/ voogd van jeugdleden, worden dan ook opgeroepen om in grote getalen aanwezig te zijn en je stem te laten horen. Rond de klok van 20:30u zal onze voorzitter de vergadering openen. Jullie komen toch ook?

HVS dat zijn we samen!

23-5-2019 Algemeen