Uitnodiging vrijwilligersavond

Beste sportvrienden,

De schoenen kunnen in de berging, de stick krijgt een goede opknapbeurt en het shirt een paar maandjes in de kast; het is bijna vakantie!

Maar wij vragen nog voor één evenement jullie aandacht; het vrijwilliger- en sponsorevent op 14 juni aanstaande (aanvang 19.30 uur).

Tientallen vrijwilligers hebben, vaak achter de schermen, in hun vrije tijd keihard gewerkt om kinderen te laten sporten, senioren hun competities te laten spelen, scheidsrechters ingedeeld, materiaal besteld, competities soepel laten verlopen, trainers te zoeken, ouders na selectiemomenten te woord gestaan, bardiensten geregeld, kleding verzorgd, onze velden verzorgd, verweerschriften opstellen na uitgereikte kaarten, sponsors gezocht etc etc. Zonder deze groep was HVS kansloos.

Daarom willen wij deze groep vrijwilligers ontzettend bedanken voor hun inzet. En dat doen wij samen met onze dierbare sponsors die ons ook dit jaar weer geweldig hebben ondersteund waardoor heel veel mogelijk is geworden. Met het organiseren vaneen BBQ op vrijdagavond 14 juni willen wij onze dank uitbrengen. In combinatie met een 7x7 recreatief toernooi sluiten we dit seizoen af met een drankje, een hapje en live muziek. Meld je komst wel even aan ivm de catering ([email protected]).

Als je dit jaar vrijwilliger bent geweest (bijvoorbeeld als trainer/coach, commissielid of anderszins) dan ben je van harte welkom!

Wil je meedoen met een team of heb je zelf een team samengesteld met vrijwilligers/sponsors? Meld je dan asap aan via [email protected].

Dus vrijwilligers en sponsors, tot vrijdag 14 juni aanstaande!

4-6-2019 Sponsoring