Hallo vrijwilliger, heb jij je al aangemeld voor de vrijwilligersavond?

Komende vrijdag is de vrijwilligers- & sponsoravond. Ben jij vrijwilliger (commissielid, scheidsrechter, trainer, coach, teammanager, etc, etc) geweest afgelopen seizoen bij HV Spijkenisse dan ben jij natuurlijk uitgenodigd om daarbij aanwezig te zijn. We willen jou dan namelijk bedanken voor al jouw hulp dit afgelopen seizoen. Dit doen we door het organiseren van een leuke gezellige avond.

Tijdens deze avond zal ook gestreden worden door een aantal sponsorteams om de "Lekker Belangrijk"-Troffee in een 7 tegen 7 hockeytoernooi. Ook zal HVS zijn kampioenen van het afgelopen jaar huldigen.

Er is hierover eerder ook al een email verstuurd. Mocht dit aan je aandacht ontsnapt zijn, maar wil jij wel gezellig het seizoen met onze sponsors en ander vrijwilligers afsluiten onder het genot van een drankje en een BBQ terwijl op de achtergrond de live de band speelt om de avond verder op te leuke, vergeet je dan niet aan te melden (ivm catering).

Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar [email protected]

We hopen al onze vrijwilligers vrijdag te ontvangen!

HVS zijn we Samen!

11-6-2019 Algemeen