Vanavond Sponsor- & Vrijwilligersavond!!!

Het seizoen zit er nu echt bijna op. Nog een paar trainingen en oefenpotjes voor een aantal teams en woensdag 26 juni is dan echt het allerlaatste event van dit seizoen. Dan strijden de basisscholen om de befaamde slagroomtaart en de titel met bijbehorende beker Schoolhockeykampioen 2019. Hierna gaan de versleten hockeyvelden eruit en zullen er twee mooie nieuwe velden worden aangelegd voor het nieuwe seizoen.

Dit prachtige seizoen hebben we mooie events gehad, leuke hockeyfeesten, Sinterklaas, Pubquiz, Clinics, mooie competities kunnen spelen, lekker kunnen trainen en dat kon alleen allemaal door de steun van onze sponsors en de tomeloze inzet van al onze vrijwilligers.

Vanavond bedanken we deze vrijwilligers en sponsors met een gezellige avond bij HV Spijkenisse. De sponsorcommissie heeft met hulp van andere vrijwilligers weer een mooi programma in elkaar gezet.

Traditiegetrouw zal er gestreden worden om de "Lekker Belangrijk Bokaal" door teams van diverse politieke partijen (PvdA, ONS, VVD), sponsors (Restaurant De Beren, Cafe Merz, Sport2000 en Trends ICT) en een team bestaande uit het dit jaar nieuw leven ingeblazen groep recreanten). Het toernooi bestaat uit een 7 tegen 7 competitie. Het speelschema van het toernooi is terug te vinden via deze link.

Daarnaast wordt er gezorgd voor een lekkere BBQ voor onze vrijwilligers en sponsors en staan ze achter de bar klaar voor een drankje. Ook zijn we trots op onze kampioenen en zullen zij deze avond worden gehuldigd. Er zijn nog een aantal dingen die we als verassing houden voor vanavond, maar om een tipje van..... het heeft te maken met onze favoriete supermarkt en met onze scheidsrechters....... Kom dus op tijd en zorg dat je niets mist! Inloop vanaf 19:00 uur en de officiƫle opening zal rond 19:30 uur plaats vinden.

HVS zijn we samen!

14-6-2019 Sponsoring