Update 19 juni: Jongste Jeugddag 2019

Afgelopen zaterdag was de afsluiting van het seizoen voor de Jongste Jeugd teams. Het thema voor dit jaar was Disney en overal in het land waren velen Disney figuren te bewonderen op- en rond de hockeyvelden. Dat aan het begin van de dag het weer nog niet helemaal mee zat mocht de pret niet drukken.

Ook op ons eigen Sportpark Groenewoud werd erg gespeeld op het Raboveld en Jumboveld door een aantal jeugdteams. Maar ook dienden er HVS teams bij andere clubs aan te treden.

Zo mochten de jongens F1 op bezoek bij Rapid. Uitgedost in echte Avengers shirts gingen zij aan de slag tegen andere Disney Super Helden. Er werd afgesloten onder schuimkanon en iedereen kreeg een mooie medaille als aandenken.

Ook werd door de jongens F1 de topscheids Nikki in het zonnetje gezet en hopen ze haar volgend jaar weer op het veld te zien!

De meiden van de F1 bleven iets dichter bij huis en mochten aantreden in Barendrecht om het seizoen af te sluiten. De meiden hadden er erg veel zin en waren voor deze dag omgetoverd in team Pocahontas. Ze speelden 5 wedstrijden. Helaas gingen er 3 verloren, maar werden er ook 2 gewonnen. Nog veel belangrijker het was gezellig en heel leuk!

Aan het eind van de dag was er nog een prijs voor het best verklede team .... en driemaal raden onze meiden gingen met deze beker ervan door.

Na de medailles kwam ook het onvermijdelijke afscheid van de coach die gaat vertrekken. Namens alle meiden van team HVS MF1; Coach Geert nogmaals bedankt voor het afgelopen seizoen.

Afgelopen zaterdag hebben de meiden van MF2 tijdens de Jongste Jeugddag een toernooi mogen spelen bij Forcial in Rockanje.

De meiden begonnen het toernooi met een klinkende 4-1 overwinning op Forcial. De 2e wedstrijd mochten de meiden aantreden tegen de meiden van Westland. Na een moeizaam begin ging het ineens hard, in een zucht en een scheet stond MF2 met 3-0 voor. Westland deed nog wel wat terug maar de wedstrijd eindigde in een 4-2 overwinning voor MF2.

De derde wedstrijd wonnen onze meiden weer met een klinkende 3-1. Na deze drie wedstrijden merkte je dat de meisje moe werden maar dat stond ze niet in de weg, ook de laatste 2 wedstrijden werden niet verloren. 2 gelijken spelen van 3-3 tegen Hoeckse waard en 2-2 tegen tegen Evergreen zorgde ervoor dat de meiden ongeslagen bleven.

We hebben genoten van onze knappe meiden. Op naar volgend seizoen, we hebben er zin in.

17-6-2019 Algemeen

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?