NK Shoot Out & Scoop

Zondag 23 juni was het tijd voor het NK Shoot Out en Scoop welke plaats vond bij  AMVJ in Amstelveen. Drie kanjers van HVS deden mee. David Steel uit JB1 met de Scoop. Hij had flink geoefend want hij wilde de eer van HVS hooghouden. Echter de concurrentie was groot en het lukte hem niet om zich direct via de voorronde te plaatsen. Dan maar via de herkansing, maar een derde plaats was net niet voldoende om verder te komen! Maar voor David wel weer een leuke ervaring want je staat niet iedere dag op een Nederlands Kampioenschap.

Bij de Shoot Out dus maar liefst twee HVS meiden. Priscilla van den Biggelaar uit MC2 en Jip Hart uit MD1. De voorrondes waren pittig en ook hier was de concurrentie en zeker de keepers erg groot! Maar toch lukte het onze meiden om wat doelpuntjes te maken maar helaas niet genoeg. Dan de herkansing. maar ook hier geen geluk. Zeker niet voor Priscilla want ze had eigenlijk een strafbal moeten krijgen.

Toch ook voor deze meiden zeker een hele mooie ervaring. En dat iedereen kan winnen liet de latere winnares van Leonidas zien! Zij werd net voor onze meiden kampioen van Zuid-Holland en dus later ook de grote winnaar! Dus als we volgend jaar weer een clubkampioenschap hebben geef je dan ook op. Het is zo leuk!!!!

Na afloop zijn alle deelnemers met supporters uitgenodigd om bij de Pro League wedstrijd van de damesteams van Nederland tegen Australiƫ aanwezig te zijn wat ook nog eens een hele beleving was.

Tot volgend jaar bij de Shoot Out en de Scoop

25-6-2019 Technische Commissie