Voor alle hockeygekken is er een boek te winnen!

Tip voor alle hockeygekken tussen de 8 en 12 jaar! Sinds deze week ligt De Berries: Hockeygek in een voetbalfamiliein de winkel.

Het eerste deel van een gloednieuwe hockeyserie vol hockey, vriendschap, spanning en humor. Met in de hoofdrol de 10-jarige Lon, hockeygek en dochter van de beroemde voetbalprof Jhon Berrie. Dusssss…. Kan jij deze zomerstop niet zonder hockey? Ga dan naar de boekwinkel en neem De Berries mee op vakantie!

Maar je kunt het boek ook winnen. Onder alle leden (of de ouders van de jeugdleden) die het facebookbericht van HV Spijkenisse over dit leuke nieuwe boek deelt wordt een boek verloot.

Schrijfster Annemarie van der Eem heeft zelf op hoog niveau gehockeyd en is met Jong Oranje Wereldkampioen geweest,

28-6-2019 Algemeen