Contributie-facturen en contributie-inning via ClubCollect

Start ClubCollect

De afgelopen tijd zijn we bezig geweest met het verbeteren van een belangrijk aspect binnen de vereniging, namelijk het innen van contributiegelden.
Doorgaans is het innen van contributie een tijdrovende klus, waar veel administratie bij komt kijken.

Vanaf dit seizoen zullen we dan gaan werken met ClubCollect; een online tool die een aantal stappen van het factureren automatiseert, waaronder het versturen van betaalverzoeken en herinneringen, en het verwerken van betalingen. Daarnaast biedt ClubCollect ook voordelen voor jou als lid. Met ClubCollect kun je er binnen de betaalopties kiezen voor de betaling die bij jou past. Je krijgt daarnaast een persoonlijke betaalpagina met een factuuroverzicht, waarin je bijvoorbeeld zelf je gegevens aan kunt passen of een vraag kunt stellen.

Vanaf komend seizoen ontvang je van ClubCollect een betaalverzoek met een link naar jouw persoonlijke betaalpagina per e-mail en sms. namelijk iDeal, automatische incasso of in termijnen. Betaal je het liefst in termijnen? Dan verlopen de betalingen altijd via automatische incasso of bankoverschrijving. Je bepaalt zelf op welke dag de betaling wordt afgeschreven, en voorafgaand aan iedere afschrijving ontvang je ook nog een aankondiging. Zo ben je altijd op de hoogte.

Gegevens delen

Om de dienstverlening uit te kunnen voeren delen wij als vereniging enkele persoonsgegevens met ClubCollect, waaronder je naam, e-mailadres, woonadres, bankgegevens, telefoonnummer en het te voltooien betaalbedrag. Je persoonsgegevens zullen nooit zonder toestemming worden verspreid of gebruikt voor commerciƫle doeleinden. Bekijk het Privacy Statement op de website van ClubCollect (www.clubcollect.com) voor een exacte beschrijving van de gegevensverwerking. ClubCollect verwerkt de persoonsgegevens geheel in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU 2016/679.13-14).

16-7-2019 Algemeen