Fysiotherapie Rijnmond houdt Sportspreekuur bij HV Spijkenisse

Merk je dat het (vele) sporten leidt tot overbelasting of pijntjes? Vanaf 30 september start onze sponsor Fysiotherapie Rijnmond met een sportspreekuur bij HVS! Dit spreekuur vindplaats op de maandagavonden tussen 19.00 en 20.00 uur.

Via deze weg wil Fysiotherapie Rijnmond de leden van HVS de gelegenheid geven vragen omtrent blessures en pijntjes te stellen. Zij gaan dan samen met jou op zoek naar de beste oplossing voor je klachten. Ook zal het mogelijk worden om bijvoorbeeld een tape-instructie te krijgen, zodat je zelf in staat wordt gesteld om je optimale sportprestatie te behalen.

Een plekje reserveren? Dat kan via de barmedewerkers in ons clubhuis. Daar ligt de agenda. De afspraken worden per kwartier ingepland. Bellen naar het clubhuis kan ook (tijdens openingstijden van het clubhuis): 0181-610266.

Kijk ook eens naar onderstaande nieuwste film om te zien waar Fysiotherapie Rijnmond voor staat.

20-9-2019 Sponsoring