Altijd wat te doen bij HVS!

Na de speciale koopavond van Sport2000, de feestelijke opening van onze nieuwe hockeyvelden op 20 september volgde afgelopen vrijdag het bezoek van de twee Zuid Afrikaanse teams aan HVS. Is het dan nu even gedaan met al die mooie activiteiten bij HVS? Zeker niet!

Komende vrijdag is het namelijk weer tijd voor het Oktoberfest. Haal dus je Dirndl of Lederhosen maar uit de kast (of uit de feestwinkel) en kom naar dit eerste seniorenfeest van het seizoen. Nog niet ingeschreven? Doe dit deze week nog even via de lijst in de hal van het clubhuis.

Een week later spelen onze mannen een thuiswedstrijd in de strijd om de Silver Cup. Om 20:30u zullen zij aantreden op het Raboveld tegen Dopie Heren 1 uit Delft om te proberen na het succes van afgelopen week bij Evergreen ook de derde ronde te bereiken van het bekerhockeykampioenschap. Dopie komt uit in de door Spijkenisse begeerde derde klasse. Mooie kans om te laten zien dat onze mannen daar ook thuis horen.

Voor iedereen die begaan is met de spelregels van het hockey, de KNHB organiseert komende donderdag het spelregelcafe bij HC Schiedam. Er wordt dan nader ingegaan op de nieuwe regels met leuke verhalen, filmpjes en een quiz. Een inspirerende avond waarin leden, ouders, trainers/ coaches en scheidsrechters worden meegenomen in de (nieuwe) spelregels! Meldt je nog even aan via

HVS dat zijn we samen!

1-10-2019 Algemeen