Vrijdagavond 3e ronde Silver Cup!!

Vrijdagavond is er weer bekerhockey op Sportpark Groenewoud. HVS Dames 1 gaat het opnemen om 20:30u op het RABOveld tegen RHC Rapid uit Gorinchem.

Een bekerwedstrijd op vrijdagavond staat voor spektakel. Twee teams die onderling gaan uitmaken wie door mag naar de 4e ronde van de Silver Cup.

HVS Dames 1 is de trotse nummer 3 uit de derde klasse B. Afgelopen zondag haalde zij nog uit met een negenklapper tegen Tempo'34. Ook tegen sterke tegenstanders als Derby en Barendrecht hebben onze dames laten zien dat ze prima mee kunnen komen. Toch zullen onze dames als underdog aan de wedstrijd beginnen tegen het hoger spelende Rapid. GHC Rapid Dames 1 is immers de nummer 6 van de tweede klasse B. En ook zij zitten in een winnende flow. De laatste twee wedstrijden werden gewonnen als was het zondag net aan door 1-0 thuisoverwinning op Pelikaan.

Kunnen zij ook presteren als onze dames vrijdagavond masaal wordt ondersteund door het het thuispubliek. Kom dus alle naar het Sportpark Groenewoud, onze dames verdienen alle steun. Uiteraard is de bar open voor een warm of een koud drankje.

29-10-2019 Algemeen