Commissie Sportiviteit en Respect

Het bestuur heeft besloten tot het instellen van een Commissie Sportiviteit en Respect. Deze commissie gaat zich bezighouden met gedrag op en rond de velden en heeft zodoende raakvlakken met spelers, ouders, supporters, trainers, coaches en scheidsrechters. De commissie stelt – in overleg met het bestuur – haar eigen doelstellingen vast en rapporteert ieder halfjaar aan het bestuur. Het bestuur kan de commissie ook advies vragen bij bepaalde incidenten en kan de commissie vragen specifiek beleid voor te bereiden.

Het bestuur is daarom op zoek naar seniorleden en ouders die zich op deze wijze willen inzetten voor HVS. De tijdsbesteding zal beperkt zijn tot een paar vergaderuren per maand en wellicht wat uren huiswerk. Hockeyervaring is niet vereist. Voor meer informatie kan worden ingelogd op de website waar het document "Commissie Sportiviteit en Respect” gevonden kan worden onder (Ga naar [club] en vervolgens [documenten]). Dit dient als startpunt voor de commissie. Ook kan je terecht bij [email protected]. Het bestuur hoopt dat de commissie met 5 of meer leden per 1 januari 2020 van start kan gaan.

30-10-2019 Algemeen