CoolKids Competitie van start

Op zaterdag 2 november was het voor 7 dames van de Hockeyschool het moment waar je het toch allemaal voor doet: je eerste wedstrijd! Om 08:40 uur mochten de dames aantreden in Rotterdam tegen HC Rotterdam CK-MF1 in het kader van de CoolKids Competitie. Iedereen was ruim op tijd aanwezig, want je wilt natuurlijk niet te laat komen bij je eerste wedstrijd. Waar de één al om 06:00 uur aan het stuiteren was en niet kon wachten tot het 1efluitsignaal geklonken had, was de ander best zenuwachtig. Spelen bij een andere vereniging, met een enorm clubhuis en een stadion is toch net even anders dan op woensdagmiddag trainen bij HVS.

Na een korte uitleg en het verdelen van de teams kon er dan begonnen worden. Vooral in het begin was het heel erg wennen. Gelukkig stond er bij elk veldje een coach die vol overgave de nodige aanwijzingen gaf. Gedurende de wedstrijd ging het ook steeds beter en werd er ook gescoord. Helaas scoorde Rotterdam net iets meer, maar dat mag de pret niet drukken. Na 2x 15 minuten spelen was de wedstrijd afgelopen. Zoals het hoort werd de tegenstander netjes gefeliciteerd en werd er gezamenlijk in het clubhuis nog wat gedronken.

Woensdagmiddag weer trainen en dan zaterdag om 09:00 uur de wedstrijd tegen R.H.V. Leonidas CK-MF1 op het UP veld. U komt toch ook kijken?

5-11-2019 Jongste Jeugd