Wijziging trainingsschema

Vanaf volgende week starten de zaaltrainingen. Aangezien de jeugdteams volgende week (30 november) de laatste wedstrijd spelen voor de winterstop op het veld zal er tevens volgende week nog getraind worden op het veld volgens het standaard veldschema. In het geval dat de zaal- en veldtraining op dezelfde avond vallen, zal jullie trainer met jullie afstemmen welke trainingen er volgende week gevolgd gaat worden.

Indien een team geen gebruik maakt van de gereserveerde tijd op het veld komende week, dan graag even een mailtje sturen naar [email protected] in verband met de planning voor het clubhuis.

Na volgende week zal er op het veld volgens een aangepast veldschema getraind gaan worden door de teams die aangegeven hebben naast de zaaltraining ook op het veld te willen trainen. Zij kunnen met de sleutel het sportpark betreden en hebben tevens toegang tot de hal, toiletten en de kleedkamers. Het bargedeelte van het clubhuis zal gedurende de zaalperiode gesloten blijven. Indien nodig is er een ijs beschikbaar in de vrieskast in de hal.

Uiterlijk vanaf morgen zullen de zaalwedstrijden en de poule-indelingen in de HVS-app beschikbaar zijn. Kun je niet langer wachten, kijk dan nu op de website van de standenmotor (

22-11-2019 Technische Commissie