We gaan weer beginnen!

Het is eindelijk zo ver. We gaan weer beginnen! Voor zowel de jeugd als voor de senioren is het weer mogelijk om onder voorwaarde te gaan trainen. Alle regels en voorwaarden staan beschreven op de website en de HVS-app in het nieuwsbericht  "Plan van aanpak hervatten trainingen". Tevens zijn deze regels per email aan jullie verstrekt. Houd je strikt aan deze regels, alleen op deze wijze is het mogelijk dat we allemaal weer na twee maanden thuis zitten het hockeyveld op kunnen.

Als onderdeel van deze voorwaarden is er een nieuw trainingsschema gemaakt voor de komende weken. Wij hebben hier zoveel mogelijk rekening gehouden met het al bestaande schema. Dit trainingsschema is inmiddels gepubliceerd via de website en via de HVS-app.

De senioren die niet zijn ingedeeld en wel weer willen gaan trainen kunnen zich melden bij de TC om gezamenlijk te bekijken welk dag en tijdslot beschikbaar is. Stuur hiervoor een mailtje naar [email protected].

De teams van J6E1, M6E1 en MF2 hebben nog geen coördinator doorgegeven en kunnen hierdoor helaas nog niet gaan trainen.

Via de app kan je het trainingsschema vinden in het tabblad [club] => [info] en dan trainingsschema of nog makkelijker door te kijken in jouw persoonlijke tijdlijn tabblad [home] of viade website, het [jouw informatie] en dan kies [trainingsschemahockey]

Wij vragen jullie om rekening te houden met het protocol welke vorige week is gestuurd. Kijk goed naar de looproutes op het terrein en houd je aan de RIVM maatregelen. Voel je je ziek, heb je koorts, last van hoesten, verkoudheid of niezen? Blijf dan thuis!

Kom alsjeblieft zoveel mogelijk op de fiets, maximaal 10 minuten voor aanvang van de training en na de training verlaat je direct het sportpark. Ouders zijn niet toegestaan op het sportpark.

Iedereen alvast een fijn weekend en tot maandag!

8-5-2020 Algemeen