Nieuws over nieuw HVS tenue seizoen 2020 - 2021

Na jaren van spelen in het vertrouwde geel-bruine wedstrijdtenue van leverancier TK wordt deze komend seizoen ingeruild voor een nieuw tenue van het prachtige kledingmerk Reece Australia. Het tenue is gemoderniseerd en van goede kwaliteit zoals we al gewend waren van de Reece pakken welke we vorig seizoen hebben geintroduceerd. Het vertrouwde bruin is vervangen voor het moderne zwart, waardoor we vanaf komend seizoen in het geel-zwart zullen verschijnen op de velden.

HVS is met een paar van onze mooie sponsors overeengekomen dat zij de komende jaren als sponsor op het shirt te zien zullen zijn. Binnenkort maken we bekend welke mooie lokale ondernemers dit zullen zijn en hoe dit nieuwe shirt eruit gaat zien.

Door de mooie afspraken met onze sponsors kunnen wij jullie een nieuw shirt kosteloos aanbieden en deze hoef je dus later niet meer in te leveren. Aan het begin van het seizoen zullen deze shirts verstrekt worden. De rest van het tenue dienen jullie zelf aan te schaffen bij Sport 2000.

Zodra de rokjes, broekjes en sokken beschikbaar zijn bij Sport 2000, dan zullen wij jullie daarover informeren inclusief de prijzen die door Sport 2000 gehanteerd zullen worden.

Let op een aantal leden hebben al reeds een rokje of broekje aangeschaft bij Sport 2000. Dit was echter nog niet de bedoeling aangezien het HVS-logo hierop nog moest worden aangebracht. Gebruik daarom het broekje of rokje nog niet voordat het logo is aangebracht. Je kunt hiervoor op een later tijdstip terecht bij Sport 2000. We zullen zodra dit kan dit jullie laten weten.

16-6-2020 Algemeen