Samenwerking Studiebol & HV Spijkenisse

Wij zijn verheugd jullie te kunnen melden dat HV Spijkenisse een samenwerking is gestart met Studiebol Studiebegeleiding Spijkenisse. Studienbol biedt in het centrum van Spijkenisse huiswerkbegeleiding, bijles en examentrainingen aan voor onder andere middelbare scholieren maar ook bijles voor de basisschool is hier mogelijk.

Zeker nu veel leerlingen kampen met leerachterstanden als gevolg van de maatregelen die nodig waren om het Corona-virus onder de duim te krijgen kunnen deze leerlingen wel extra ondersteuning gebruiken.

Als onderdeel van deze samenwerking krijgen jeugdleden en kinderen van seniorleden maar liefst 25% korting op het tarief van Huiswerkbegeleiding (lidnummer vermelden bij inschrijving)

Huiswerkbegeleiding (of studiebegeleiding) is zelfstandig werken aan huiswerk en leervakken, maar onder begeleiding. Het mooie er aan is, als je vragen hebt, hoef je niet te wachten tot de volgende les, maar kan je direct jouw vraag stellen! Ook wordt er een dag- of weekplanning gemaakt, wordt de leerstof voor een toets overhoord of jouw huiswerk wordt nagekeken (als je dat wilt).

Wil je meer informatie, kijk eens op de website van De Studiebol of maak vrijblijvend een afspraak met de Studiebol voor een oriƫnterend gesprek.

Wij heten Studiebol welkom bij HV Spijkenisse!

2-7-2020 Sponsoring