16 Juli Algemene Ledenvergadering

Op donderdagavond 16 juli vindt de Algemene Ledenvergadering plaats.

De agenda alsmede de toelichting op de agenda kun je terug vinden door in te loggen op de website. Ga naar [club] en vervolgens naar [documenten]. Hier vindt je het mapje "Algemene Ledenvergadering donderdag 16 juli" met daarin de agenda en de concept notulen van de vorige ALV.

De ledenvergadering is alleen toegankelijk voor leden en voor één ouder per jeugdlid.

Aangezien we nog steeds met de Corona maatregelen te maken hebben gaat het dit keer anders dan anders. Indien je aanwezig wilt zijn op de komende ALV, dan dien je jezelf hiervoor van te voren aan te melden zodat wij weten hoeveel leden of ouders van jeugdleden aanwezig zullen zijn en wij de nodige maatregelen kunnen treffen om de vergadering op een Corona-proof wijze te organiseren.

Je kunt jezelf registreren tot uiterlijk 14 juli. Dit doe je door ingelogd te zijn als jezelf of als je zoon of dochter in de HVS-app of via de HVS website. Vervolgens ga je in de app naar [meer] en kies dan [evenementen]. Hier staat het evenement Algemene Ledenvergadering"" klaar alwaar je jezelf kunt aanmelden.

Mocht je problemen ondervinden, neem dan contact op met de webmaster ([email protected])

2-7-2020 Algemeen