Laatste trainingsweek seizoen 2019-2020 & Zomeravondhockey

Komende week komt er ook aan dit seizoen dat verstoord werd door het Corona-virus een eind. Vanaf 15 maart kwam er noodgedwongen een abrupt einde aan de hockeycompetitie en stond het leven in Nederland even stil .Gelukkig konden we vanaf begin mei weer langzaam aan weer aan hockey gaan denken.

De teamindelingen voor komend seizoen zijn gemaakt en de laatste weken trainen we al we in deze nieuwe samenstelling. Toch is komende week de laatste week dat we trainen zodat we het lichaam toch nog een beetje rust kunnen geven om te herstellen. Even geen intensieve trainingen maar lekker vakantie.

Na de vakantie zien we jullie graag allemaal weer terug op het Sportpark Groenewoud. Vanaf maandag 17 augustus zullen de selectieteams weer starten met de trainingen (MD1, MD2, MC1, MC2, MB2, MA1). Een week eerder starten MB1, Dames 1, Dames 2 en Heren 1 met hun voorbereidingen op het nieuwe seizoen.

De overige teams kunnen vanaf maandag 24 augustus aanvangen met de eerste training volgens het trainingsschema. De competitie zal starten in het weekend van 5 & 6 september. Kijk in jouw HVS-app op jouw persoonlijke tijdlijn voor de actuele informatie over jouw activiteiten.

In de tussenliggende periode is het sportpark dus gesloten met uitzondering van de vrijdagavond. Vanaf vrijdag 17 juli tot en met vrijdag 21 augustus is er weer Zomeravondhockey! Vorig jaar kon deze gezellige avond geen doorgang vinden door de aanleg van de nieuwe hockeyvelden, maar dit jaar gaan we weer van start hiermee in de zomervakantie.

Tijdens deze Zomeravondhockey is het sportpark vanaf 19:30u geopend en kan iedereen lekker een avondje komen hockeyen. Dit zijn gezellige informele avonden waarbij jong en oud vanuit alle teams samen het veld op kunnen om lekker een balletje te slaan. Je kunt zelfs jouw buurman of bijvoorbeeld jouw vriendinnetje meenemen en met zijn alle maken we er een leuke avond van.

Jongste Jeugdleden zijn natuurlijk ook welkom, maar wel onder toezicht/ begeleiding van een ouder.

Het clubhuis is open, dus met inachtneming van 1,5 meter afstand kunnen ouders ook op het terras plaats nemen. Na afloop is er dus ook de mogelijkheid om gezellig met zijn allen nog wat te drinken.

Je kunt dus afspreken met een paar teamgenoten of gewoon alleen komen aanwaaien. Het is voor iedereen gewoon vrije inloop en de avond zal vanzelf worden ingevuld.

Houdt wel de HVS-app in de gaten. Mochten de weersvoorspellingen dusdanig slecht zijn dan zullen we via de HVS-app communiceren als de avond wordt afgelast.

5-7-2020 Algemeen