4e avond Zomeravondhockey!

En dan zijn we alweer over de helft met de Zomeravondhockey. Ben je dus niet op vakantie en wil je na de BBQ nog even sportief bezig zijn? Kom dan vanavond na Sportpark Groenewoud. Zodra aan het begin van de avond de zon achter de bomen zakt is het heerlijk toeven op het veld en ons mooie terras.

Het zal warm zijn tijdens de 4e avond van de Zomeravondhockey. Zorg er voor dat je voldoende drinkt tijdens het sporten. Neem dus een bidon mee of koop een flesje sportdrank in ons clubhuis.

Trommel een aantal teammaatjes op, of kom lekker alleen. Neem een vriend of vriendin mee of je buurman of buurvrouw (denk wel aan een bitje en scheenbeschermers!). Wil je alleen kijken dan kan dat ook in het zonnetje op ons terras.

Het is een gezellige informele avond waarbij jong en oud vanuit alle teams samen het veld op kunnen om lekker een balletje te slaan. Jongste Jeugdleden zijn natuurlijk ook welkom, maar wel onder toezicht/ begeleiding van een ouder.

Ons Sportpark Groenewoud gaat weer om 19:30u open.

Keep Calm, stay Cool, tot vanavond!

7-8-2020 Algemeen