Aanmelden proefleden voor het nieuwe seizoen

Inmiddels zijn we al weer bijna halverwege de zomerstop, vanaf maandag 24 augustus starten voor de meeste teams de trainingen weer. We hebben al diverse berichten ontvangen dat de teams klaar zijn voor de start van het seizoen en het spelen van wedstrijden. Het is natuurlijk al weer ruim 4 maanden geleden dat de laatste wedstrijden gespeeld zijn.

Helaas kon dit jaar het traditionele schoolhockeytoernooi niet doorgaan. Normaal is dit dé mogelijkheid om vriendjes, vriendinnetjes of klasgenoten kennis te laten maken met hockey aangezien een team maximaal voor de helft uit hockeyers mag bestaan. Daarbij zijn er ieder jaar weer een aantal spelers die hockey zo leuk vinden, dat ze zich aanmelden voor het volgen van proeftrainingen en daarna ook besluiten om lid te worden. En zeg nu zelf, wat is er nu leuker dan wedstrijden te hockeyen met je vriendjes en/of vriendinnetjes?

Bij HVS bieden wij iedereen de mogelijkheid om kennis te laten maken met hockey door vrijblijvend 3 proeftrainingen aan te bieden. Heb je dus vriendjes of vriendinnetjes die enthousiast zijn geworden naar aanleiding van jouw verhalen over hockey en willen zij dit zelf ook wel een keer van dichtbij meemaken? Laat hen zich dan aanmelden als proeflid via het inschrijfformulier op onze website (www.hvspijkenisse.nl). Nadat de aanmelding verwerkt is, ontvangen zij vóór maandag 24 augustus een uitnodiging.

Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze gemaild worden naar [email protected].

10-8-2020 Technische Commissie