Vanaf maandag weer naar school

Maandag beginnen de scholen weer. Dus ook veel van onze jeugdleden zullen weer naar school gaan. De kinderen zullen weer de modus moeten vinden tussen sporten en huiswerk. En lukt dat even niet zo goed dan is er hulp.

De Studiebol in Spijkenisse biedt huiswerkbegeleiding aan. Corona proof onder begeleiding studeren. Helaas minder plekken beschikbaar dan normaal, maar ze hebben er zin in. Zin om jou te helpen met je schoolwerk.

Door onze samenwerking met Studiebol krijgen leden van HV Spijkenisse en kinderen van leden van HV Spijkenisse maar liefst 25% korting!

Wil je meer informatie? Maak een vrijblijvende afspraak bij De Studiebol en kijk wat de mogelijkheden zijn. Of neem een kijkje op de website www.studiebegeleiding-spijkenisse.nl/

28-8-2020 Sponsoring