Het is zoals het is....

Opnieuw nieuwe maatregelen die onze club hard raken.

Wij zijn ontzettend trots op alle leden en vrijwilligers die bij ons HVS betrokken zijn. Het is prachtig om te zien dat we door jullie inzet volgens de geldende richtlijnen konden doordraaien. Ouders die opeens noodgedwongen weg moest blijven. Coördinatoren die toezicht hielden op de maatregelen. Barteam die het clubhuis en het terras Coronaproof heeft gemaakt en de leden die zich aan de moeilijke en steeds weer andere regels wisten te houden. Zonder jullie hulp had dit allemaal niet kunnen realiseren.

Ondanks al deze maatregelen moeten we nu opnieuw ingrijpen, Vanaf vandaag (woensdag 14 oktober) stoppen alle trainingen en wedstrijden van de senioren. Ook de wedstrijden van de (jongste) jeugd en de junioren stoppen, maar zij mogen wel blijven trainen. Daarnaast blijven alle andere maatregelen ook van kracht.

Deze nieuwe maatregelen, die ons allen hard raken, gelden voorlopig voor de komende vier weken. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte van eventuele aanpassingen. Hou vol en let goed op elkaar! Stay safe!

14-10-2020 Algemeen